Dacă ai nevoie de o pauză de la pariat, îți oferim funcția de auto-excludere, care îți interzice să accesezi contul tău Betfair. Auto-excluderea înseamnă că vei avea contul închis pentru o perioadă de minimum 6 luni și că nu va fi reactivat sub nicio formă pe durata perioadei de excludere (spre deosebire de solicitarea standard de închidere a contului).
Cu toate că perioada minimă de auto-excludere poate fi setată la șase luni, nu există o perioadă maximă de timp și auto-excluderea poate fi permanentă.
Dacă ai pariuri Exchange neconfirmate, acestea vor fi anulate și fondurile vor fi returnate în soldul contului tău. Toate pariurile (parțial) confirmate vor rămâne valabile. Te rugăm să contactezi Serviciile de asistență clienți pentru a stabili rambursarea acestor fonduri.
Îți recomandăm să cauți sprijin și sfaturi suplimentare de la o agenție recunoscută de asistență a persoanelor dependente de pariuri în timpul perioadei de auto-excludere.
Majoritatea operatorilor de pariuri / jocuri oferă funcția de auto-excludere și, dacă ai conturi și la alți operatori, ar fi bine să soliciți auto-excluderea de la fiecare operator în parte.
Ar trebui să iei în considerare și instalarea unui software care blochează accesul la site-urile internet de pariuri, pentru informații suplimentare apasă aici.
De asemenea, îți recomandăm puternic să dai „unlike” și/sau „un-follow” tuturor conturilor Facebook, Twitter sau din alte rețele sociale care au legătură cu Betfair sau cu alți operatori de jocuri de noroc.
Te rugăm să reții că, dacă aplici instrumentele de auto-excludere sau orice alte instrumente de protecție a jucătorului în contul tău Betfair, acestea nu se vor aplica în mod automat și în contul tău Paddy Power. Dacă dorești să te auto-excluzi și din Paddy Power sau să setezi un instrument de protecție a jucătorului, poți face acest lucru online, prin intermediul contului tău Paddy Power sau, alternativ, Serviciul de asistență clienți al lor poate face setările necesare în locul tău.
Auto-excluderea poate fi setată fie din secțiunea „Protecția jucătorului” din „Contul meu”, fie de către Serviciul nostru de asistență clienți, la cerere.
Te poți exclude online de la toate produsele individuale pentru o perioadă minimă de șase luni. Odată scurse cele șase luni, excluderea va rămâne activă până ce vom primi o cerere de reactivare a contului.
Dacă dorești să te auto-excluzi permanent de la toate produsele, o poți face și prin intermediul Serviciului de asistență clienți. Consultă secțiunea „Contactează-ne” pentru toate informațiile de contact ale Serviciului de asistență clienți.
Poți seta o excludere online accesând „Contul meu” și apoi făcând clic pe „Contul meu Betfair”. De aici va trebui să faci clic pe „Protecția jucătorilor”, să selectezi opțiunea „Autoexcludere” și să alegi „Toate produsele”.
Această opțiune te va împiedica să utilizezi toate produsele (inclusiv pariurile sportive și toate produsele de jocuri) de pe site-ul Betfair pe o perioadă cuprinsă între minimum 6 luni și 5 ani sau permanent.
Te rugăm să reții că, după ce a trecut perioada minimă de excludere, de 6 luni, contul tău nu va fi redeschis automat.
Dacă dorești să îți reactivăm contul, va fi nevoie să contactezi Serviciul de asistență clienți fie telefonic, fie prin Live Chat. În caz că este posibilă reactivarea contului tău, nu îl vei putea accesa imediat. Există o perioadă de pauză de 24 de ore impusă contului. După ce trece această perioadă, va fi reactivat accesul complet la contul tău.
Dacă te răzgândești în privința redeschiderii contului tău în această perioadă, te rugăm să ne înștiințezi.
Dacă dorești să te oprești un timp, te putem ajuta cu serviciul nostru de blocare a contului
Puțină perspectivă pentru a te ajuta să capeți mai mult control